Oferta Przeznaczona jest dla wspólnot mieszkaniowych, spółdzielni i innych
organizacji zrzeszających mieszkańców lub właścicieli mieszkań prywatnych
posiadających osobowość prawną. Abonenci korzystający z tej usługi uzyskują
minimalną cenę świadczonych usług do których zaliczyć można dostęp do Internetu
i telefonu możliwość oglądania telewizji kablowej. W podstawowym zakresie usługi
klient otrzymuje telefon i Internet a usługa TV kablowej jest dostępna w razie
posiadania możliwości technicznych.
W ramach usługi Nasz Dom podmiotem odpowiedzialnym za rozliczenia z
operatorem może być wyłącznie jedna osoba prawna z którą jest zawarta
umowa. Tak więc płatnikiem może być np. wspólnota mieszkaniowa, spółdzielnia
lub administracja. Podmiot będący stroną umowy odpowiedzialny jest za
rozliczenia z mieszkańcami i ponosi pełną odpowiedzialność za windykację
należności od mieszkańców. Operator na życzenie klienta może bezpłatnie
drukować rachunki miesięczne z wyszczególnieniem usług na każdego mieszkańca
w ramach usług można również wliczyć inne usługi świadczone prze administrację
czy wspólnotę na rzecz mieszkańców..
Warunki korzystania z planów taryfowych Nasz Dom:
Abonentem może być każda osoba prawna składająca się lub reprezentująca właścicieli, mieszkańców budynków mieszkaniowych posiadająca własną księgowość.
Mieszkańców reprezentuje w kontaktach z operatorem tylko osoba prawna "Abonent".
Mieszkańcy mogą korzystać z bezpłatnej pomocy technicznej w zakresie konfiguracji telefonów.
Operator nie odpowiada za urządzenia abonenckie.
Operator nie gwarantuje za urządzenia abonenckie.
Operator dostarcza listę referencyjną sprzętu który przetestował i proponuje jako urządzenia końcowe.
Abonent otrzymuje jedną fakturę zbiorczą za wszystkie numery wraz ze specyfikacją na każdy numer uwzględniającą frakcje ruchu telefonicznego w Strefie numeracyjnej 0-58, ruchu międzymiastwego, międzynarodowego, do sieci telefonii komórkowych i pozostałego.
Abonent opłaca fakturę osobiście jako jeden podmiot i odpowiada za całość faktury.
Na życzenie abonenta Operator wystawia odpłatnie biling połączeń każdego numeru zgodnie z cennikiem.
Na życzenie abonenta Operator blokuje i odblokowuje poszczególne numery w grupie z zastrzeżeniem, że operacje te są wykonywane w terminie 24 godzin od podjęcia wiadomości o zdarzeniu.
Abonent odpowiada finansowo za urządzenia zainstalowane w jego siedzibie a stanowiące własność operatora do wysokości ich wartości liczonej po cenie zakupu. Abonent może się ubezpieczyć od takiego ryzyka.
Dla umów zawartych na czas określony Abonent nie może rozwiązać umowy przed upływem 36 miesięcy od momentu podpisania.
Operator rozwiązuje umowę zawartą z Abonentem na czas oznaczony 36 miesięcy przed terminem jeżeli abonent zalega z płatnościami ponad 2 miesiące kalendarzowe od momentu wystawienia faktury przy czym abonent jest obowiązany zwrócić posiadane urządzenia operatora w stanie sprawnym i zapłacić odszkodowanie dla Operatora w kwocie 10000 zł ( dziesięć tysięcy zł ).
Pozostałe warunki zgodnie z regulaminem Operatora.